Bel ons +31 (0)65 888 6054

Dé GSM en Tablets Shop van Nederland!

Onze vermelding op http://keurmerk.info

Stel een vraag

ALGEMEEN

Algemene vragen en antwoorden
Zijn alle prijzen bij MidiMedia.nl incl. BTW?
Hoe lang bestaat MidiMedia.nl?
Hoe weet ik of MidiMedia.nl betrouwbaar is?
Krijg ik bij MidiMedia.nl een factuur?
Kan ik bij MidiMedia.nl gebruikte, demo of refurbished producten kopen?
Waarom is MidiMedia.nl bereikbaar op mobiele telefoonnummers?
Verkoopt MidiMedia.nl ook aan bedrijven?
Is het veilig om via MidiMedia.nl te bestellen?
Kan ik met mijn smartphone of een tablet een bestelling plaatsen bij MidiMedia.nl?

VERZENDING EN LEVERING

Meest gestelde vragen en antwoorden over de verzending en levering
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Wanneer krijg ik mijn bestelling thuisbezorgd?
Met welke (post)bezorger wordt mijn bestelling verzonden?
Kan een pakketbezorger mij bellen of het pakketje op de door mij aangegeven locatie neerleggen en/of achterlaten?
Is elke Albert Heijn een afhaallocatie van PostNL?
Kan ik mijn pakketje ook bij een Bruna of een Albert Hein bij mij in de buurt laten bezorgen en afhalen?
Waarom heeft MidiMedia.nl redelijk hoge verzendkosten voor de pakketjes?
De inhoud van mijn pakketje is beschadigd tijdens het transport. Wat nu?
Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten opsturen dan het factuuradres?
Kan iemand anders op mijn huisadres mijn pakketje aannemen?
Krijg ik een Track & Trace code als ik een product bestel bij MidiMedia.nl?
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Wat zijn de verzendkosten naar Belgie?
Kan ik mijn bestelling onder rembours bestellen en afrekenen bij de postbode?
Zijn de verzendkosten binnen de garantietermijn voor mijn rekening?
Hoe wordt de door mij besteld product verpakt door MidiMedia.nl?
Onder Rembours bestellen. Hoe gaat dat?
Bezorgt PostNL ook op zaterdag?
Moet ik aan de postbode contant betalen of pinnen als ik voor rembours heb gekozen?
Indien ik ervoor kies om mijn bestelling bij de Albert Heijn of een andere afhaallocatie van postNL af te halen, moet ik dan ook verzendkosten betalen?

BETAALMETHODES EN TRANSACTIEKOSTEN

Alle betaalmethodes en transactiekosten bij MidiMedia.nl
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij MidiMedia.nl
Is het veilig om bij MidiMedia.NL te betalen?
Komen er bij MidiMedia.NL extra kosten transactiekosten bij een betaalmethode?

LEVERTIJD

Meest gestelde vragen en antwoorden over de levertijd van producten bij MidiMedia.nl
Wat is de levertijd van de producten bij MidiMedia.nl?
Doordeweeks heb ik een product die volgens de website op voorraad is voor 16:00 uur besteld en afgerekend. Wanneer krijg ik die binnen?
Ik heb een bestelling in het weekend of op een feestdag geplaatst. Wanneer wordt deze verzonden?
Wat is de levertijd naar Belgie?
Volgens Track & Trace is mijn product al enkele dagen geleden verzonden maar ik heb nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

BESTELLEN EN VOORRAAD

Alle vragen en antwoorden over het bestellen en ons voorraad
Kan ik bij MidiMedia.nl ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Moet ik me bij MidiMedia.nl registreren om een bestelling te kunnen plaatsen?
Kan ik bij MidiMedia.nl korting krijgen?
Welke gegevens van mij heeft MidiMedia.nl nodig als ik een bestelling wil gaan plaatsen?
Hoe kan ik zien of er een product op voorraad is?
Ik wil bij MidiMedia.nl een bestelling vanuit Belgie plaatsen. Hoe moet ik betalen?
Ik heb via iDeal betaald, echter nog geen mail gehad van MidiMedia. Hoe kan ik mijn ordernummer vinden om de orderstatus te bekijken?
Een product is nu niet leverbaar, wanneer is dat product wel weer leverbaar?
Kan ik een product met een Mastercard betalen?

AFTERSALES EN GARANTIE

Vragen en antwoorden over aftersales en garantie
Hoe lang is de garantie op de producten bij MidiMedia.nl?
Ik wil graag gebruik maken van de garantie. Wat moet ik doen?
Zijn er kosten aan verbonden als ik een product voor reparatie onder de garantie wil aanbieden?
Hoe lang duurt een reparatie die onder de garantie wordt uitgevoerd?
Ik heb een product nu 4 weken in mijn bezit en hij is kapot. Krijg ik nu een nieuwe toegezonden?
Ik weet niet hoe ik mijn mobiele telefoon of een tablet moet gebruiken. Kan ik hierover contact opnemen met MidiMedia.nl?
Mijn SIM-kaart past niet in een nieuw toestel. Kan MidiMedia.nl mij een nieuwe verzenden?
Mijn toestel is vastgelopen en op geen enkele manier meer op te starten. Wat nu?
Ik wil de taal selecteren maar er zit geen Nederlandse taal tussen. Hoe kan dat?
Ik heb mijn toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen en start deze nu in een vreemde taal op. Wat moet ik doen?
Er zit een barst in het scherm. Valt dit onder de garantie?
Mijn mobiele telefoon is in het water gevallen of heeft op een andere manier vochtschade opgelopen. Wat moet ik doen?

RUILEN EN RETOURNEREN

Vragen en antwoorden over het ruilen en retourneren
Ik heb een product besteld maar heb me bedacht. Kan ik deze nog ruilen of retourneren?
Een product heb ik net 2 dagen in gebruik en deze bevalt mij niet. Kan ik deze nog ruilen of geld terugkrijgen?
Kan een elders gekocht of een gewonnen toestel bij MidiMedia.nl voor een andere worden geruild?
Kan ik een product terugsturen als deze reeds bij het ontvangst defect is?
Kan ik bij MidiMedia.nl mijn oude telefoon ruilen voor een nieuwe?
Waar kan ik het formulier voor herroeping/ ontbinding vinden?
Ik wil graag gebruik maken van herroepingsrecht binnen 14 dagen, maar heb het aangekocht product reeds in gebruik genomen. Kan ik het product alsnog terugsturen?
Ik wil graag gebruik maken van de herroepingsrecht binnen de 14 dagen. Moet ik dit eerst aan jullie melden?
Ik wil graag gebruik maken van het herroepingsrecht. Krijg ik in dat geval de verzendkosten voor de retournering vergoed door MidiMedia.nl?

ONZE PRODUCTEN

Wat voor producten verkoopt MidiMedia.nl?
Zit er een Nederlandstalig menu/ besturingssysteem op de mobiele telefoons en tablets bij MidiMedia.nl?
Zit er Nederlandse garantie op de producten bij MidiMedia.nl?
Zijn de Mobiele Telefoons en Tablets bij MidiMedia.nl simlockvrij?
Zijn er accessoires zoals een datakabel of een headset in de doos bijgesloten?
Waarom zit er geen uitgebreide handleiding in de doos bijgesloten?
Krijg ik van MidiMedia.nl een bestickerde of een gekreukelde doos geleverd als in een product bestel?
Zitten de opladers ook al automatisch bij de verzending van een simlock-vrije mobiel, of moet ik die apart bestellen?
Waar kan ik de uitgebreide handleiding downloaden voor mijn Smartphone, Tablet of SmartWatch?

OVERIGE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Overige vragen en antwoorden
Er is een tijdelijke cashback of een andere actie van de importeur. Valt mijn toestel ook hieronder?
Hoe weet ik of er een update voor het besturingssysteem van mijn toestel beschikbaar is?
Kan ik mijn nummer behouden?

BEDRIJVEN

De door bedrijven meest gestelde vragen en antwoorden
Kunnen wij als een bedrijf de producten bij MidiMedia.nl op rekening kopen?
Op welke manieren kunnen wij als een bedrijf betalen?
Is het voor bedrijven mogelijk om bij afname van meerdere producten een korting te krijgen?
Is het voor bedrijven mogelijk om de BTW te verleggen?
Krijgen wij van MidiMedia.nl een BTW- factuur?