- Levering
- Betaalmogelijkheden
- Garantie
- Wet Koop op Afstand en Afkoelingsperiode
- Ruilen en Retourneren
- Orderstatus
- Accountgegevens wijzigen
- Nieuwsbrief
- Suggesties en Klachten
- Levering
- Bij de producten die we niet op voorraad hebben staat de levertijd vermeld. Als een product bij ons op voorraad is en deze is voor 19:30 uur besteld én betaald (via iDEAL), dan kunnen wij het toestel dezelfde dag nog verzenden. Met uitzondering van zaterdag, want wat op zaterdag is besteld sturen we zondag op. Het komt wel eens voor dat een product moeilijk leverbaar is door grote vraag en de levertijd langer wordt. Hierover houden we u per e-mail op de hoogte. Wilt u sneller over een nieuwe telefoon, tablet of een accessoire beschikken? Neem dan contact op met onze klantenservice voor een alternatief product dat sneller leverbaar is. Op zaterdagen en op de feestdagen worden er door MidiMedia.nl geen pakketten verstuurd. Wanneer u op een zaterdag bestelt, dan zal uw bestelling op zondag worden verzonden.
- Betaalmogelijkheden
- In de webshop van MidiMedia kunt u veilig en gemakkelijk betalen. U betaalt bij MidiMedia vooraf via Ideal, vooraf via een bank overschrijving, Bancontact (Mister Cash). De betaalmethode Bancontact is bij MidiMedia enkel voor Belgische klanten. Als u bankiert via internet kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch betalen zoals u ook een PIN betaling doet in een winkel. Indien u kiest voor Ideal, opent er een nieuw scherm en kunt u uw eigen bank uitkiezen. Hierna volgt de gangbare procedure voor online betalen via Ideal.
Wanneer u ervoor kiest om vooraf te betalen via een bank overschrijving, kunt u gewoon de bestelling afronden. Zodra het totaalbedrag inclusief de verzendkosten (indien van toepassing) op ons bankrekening is bijgeschreven, zullen wij uw bestelling verzenden. Vergeet hierbij a.u.b. niet om bij de betaling uw ordernummer te vermelden. Als u een PayPal account heeft kunt u ook ervoor kiezen om via PayPal te betalen. Voor deze betaalmethode worden er geen extra transactiekosten berekend. - Garantie
- Op alle telefoons en tablets van Midimedia.nl is 2 jaar fabrieksgarantie van toepassing en op alle accessoires 6 maanden, tenzij door de fabrikant anders wordt vermeld. Alle mogelijke reparaties welke binnen de hiervoor genoemde garantietermijnen vallen worden kostenloos uitgevoerd exclusief alle verzendkosten, mits er geen val-, stoot-, vocht- en/of waterschade wordt geconstateerd door het reparatiebedrijf. Indien het product niet onder de garantie valt, zoals eerder vermelde omstandigheden, worden de onderzoekskosten voor u in rekening gebracht. Deze varieeren tussen de 30 en 50 Euro, afhankelijk van het merk. Voor het aanmelden van uw defect apparaat kunt u contact opnemen met Midimedia via+31 (010) 313 89 60 op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur, of via de e-mail. Indien noodzakelijk, kunt u aan de hand van dit gesprek uw apparaat ter reparatie bij en van de servicecentra aanbieden. Klik HIER voor de uitgebreide info over de garantie en reparatie.
- Wet Koop op Afstand en Afkoelingsperiode
- Sinds 1 februari 2011 is de nieuwe versie van de Wet Koop op Astand van kracht. Dankzij deze wet hebben consumenten een sterkere rechtspositie gekregen, dus ook als het om kopen via internet gaat. De volgende uitbreidingen voor wat betreft de rechten van consumenten zijn in de wet kopen op afstand opgenomen:
Consumenten hebben het recht op een herroepstermijn, de herroepingstermijn bedraagt 14 dagen, (termijn van 14 dagen gaat in wanneer u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.) Vanaf het moment van herroeping heeft de consument nogmaals 14 dagen om de bestelling terug te sturen.
Graag wijzen wij u er op dat het pakket alleen retourgenomen wordt indien het toestel en bijbehorende accessoires in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product verkeren en onbeschadigd zijn. Onderdelen behoren geheel onbeschadigd te zijn, indien mogelijk nog in de originele verpakking te zitten en indien mogelijk voorzien te zijn van de originele stickers en beschermfolies. Tevens dient het toestel ongeregistreerd/ongeactiveerd te blijven. Indien dit niet het geval is zal er waarde vermindering van toepassing zijn.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. - Orderstatus
- Bij MidiMedia.nl kunt u de orderstatus van uw bestelling bekijken. Hiervoor hoeft u niet persé op de website te zijn ingelogd. Om de status van uw order te kunnen inzien moeten de volgende gegevens bij u bekend zijn: uw ordernummer, de tenaamstelling van het factuur en uw e-mail adres of uw postcode.
- Ruilen en Retourneren
- Consumenten hebben het recht op een herroepstermijn, de herroepingstermijn bedraagt 14 dagen, (termijn van 14 dagen gaat in wanneer u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.) Vanaf het moment van herroeping heeft de consument nogmaals 14 dagen om de bestelling terug te sturen. Stuur het product binnen deze tijd op en geef aan of u het product wilt ruilen voor een ander product of u aankoopbedrag terug wilt krijgen. De eventuele terugstorting vindt altijd plaats binnen 7 werkdagen nadat we uw pakket hebben verwerkt. Voor het retourneren kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken, maar dit is niet verplicht.
- Accountgegevens wijzigen
- Een account aanmaken bij MidiMedia.nl is éénmalig. Nadat u bent aangemeld, geniet u van allerlei voordelen. De voordelen voor u op een rij:
- Eenmalig aanmelden
- Elke maand een nieuwsbrief
- Speciale aanbiedingen in uw mailbox
- Een eigen verlanglijst maken
- De mogelijkheid om uw lopende bestellingen te volgen en oude bestellingen te bekijken
- Uw gegevens beheren
- Nieuwsbrief
- Tijdens het aanmaken van uw MidiMedia account heeft u de mogelijkheid om u aan te melden op de MidiMedia nieuwsbrief. MidiMedia.nl houdt u dan op de hoogte van de mooiste acties, nieuwe modellen en speciale promoties. Zo ontvangen onze nieuwsbriefleden kortingscodes en voordelen, die niet leden niet zullen krijgen.
Heeft u zich bij het aanmelden niet ingeschreven, dan kan dat altijd nog in uw account door in het menu links op "Nieuwsbrief abonnementen" te klikken. Ook vindt u rechtsonder een inschrijfformuliertje op vrijwel elke pagina op MidiMedia.nl.
- Suggesties en Klachten
- Ondanks dat we ons best doen om al uw aankopen zo goed mogelijk te regelen, vallen er altijd dingen te verbeteren. Is u iets opgevallen dat beter kan op onze site of in onze orderafhandeling? Laat het ons alstublieft weten. Zo kunnen we onze service voor u en andere klanten in de toekomst verder verbeteren. U kunt uw suggesties mailen naar [email protected] of bellen met onze klantenservice via +31 (0) 313 89 60.
- Het kan voorkomen dat u ondanks onze beste bedoelingen niet tevreden bent met onze service. We streven ernaar om foutloos te werken maar af en toe gaat er ook bij MidiMedia.nl helaas wel eens iets mis. Daar zijn we heel eerlijk in en daarom nemen we alle klachten serieus. Heeft u een klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice (bij voorkeur per e-mail via [email protected]) en u heeft zo snel mogelijk antwoord. Bent u niet tevreden of komt u niet tot een oplossing met onze klantenservice? Stuur dan schriftelijk een beschrijving van uw klacht aan onze manager binnendienst. U kunt uw brief sturen naar onderstaand adres onder vermelding van "Klacht".
NLightened B.V. t.a.v. Directie, Bornissestraat 27, 3044AD Rotterdam. MidiMedia.nl is aangesloten bij het Webshop Keurmerk- keurmerk voor betrouwbare webwinkels. Als we er samen niet uitkomen kunt u besluiten de onafhankelijke geschillencommissie van Webshop Keurmerk in te schakelen om een beslissing te nemen over uw klacht. U kunt de geschillencommissie hier bereiken.