Garantie & Reparatie per merk

Soms is het nodig om gebruik te maken van de garantie van de fabrikant. Hieronder vindt u alle benodigde informatie en een overzicht per merk:

Acer garantie en reparatie
Op alle telefoons en tablets van Acer geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Op accu' s en accessoires is 6 maanden fabrieksgarantie van toespassing. Mochten er in deze periode klachten ontstaan met uw Acer product, dan kunt u direct contact opnemen met Acer. Dit kan telefonisch van Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 21.00 uur op het volgend telefoonnummer: 0900-2020767 (0,10 Euro/min) of via het contactformulier.
Apple garantie en reparatie
Apple biedt al haar klanten de mogelijkheid om 1 jaar lang gebruik te maken van fabrieksgarantie. Voor accessoires geldt een termijn van 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden die niet met een softwareupdate, reset of herstel via iTunes verholpen kunnen worden, kunt u het toestel voor reparatie aanmelden bij Apple via dit telefoonnummer: 0800 0200 570 of 0900 7777 703. Na aanmelding zal Apple het toestel bij u afhalen en na reparatie weer retourneren. Ook is er de mogelijkheid om een product van Apple persoonlijk bij de Apple Store in Amsterdam, Den Haag of Haarlem ter reparatie aan te bieden.
Voor meer informatie over het aanmelden van een reparatie onder de garantie kunt u de website van Apple bezoeken.
Asus garantie en reparatie
Op alle telefoons en tablets van Asus geldt 2 jaar fabrieksgarantie. Op accu' s en accessoires is 6 maanden fabrieksgarantie van toespassing. Mochten er in deze periode klachten ontstaan met uw Asus product, dan kunt u direct contact opnemen met Asus. Dit kan telefonisch van Maandag t/m vrijdag: 08.30 - 17.00 uur op het volgend telefoonnummer: +31-(0)-591-570290 of via het Support Center
BlackBerry garantie en reparatie
Op alle toestellen van BlackBerry geldt 2 jaar fabrieksgarantie en op alle accessoires 6 maanden.
HTC garantie en reparatie
Op alle telefoons en tablets van HTC is 2 jaar fabrieksgarantie van toepassing. Op de accu en accessoires van HTC geldt 12 maanden fabrieksgarantie. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden die niet met een softwareupdate of een reset verholpen kunnen worden en u heeft alle product ondersteuningsmogelijkheden op de website van HTC doorlopen, dan kunt u gebruik maken van de garantie. Dit kunt u doen door direct telefonisch contact met de klantenservice van HTC op te nemen op 070- 770 3886 of  via de productondersteuning op de website van HTC.
Huawei garantie en reparatie
Op alle telefoons en tablets van Huawei is 2 jaar fabrieksgarantie van toepassing. Op de accu en accessoires van Huawei geldt 6 maanden fabrieksgarantie. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden die niet met een softwareupdate of een reset verholpen kunnen worden en u heeft alle product ondersteuningsmogelijkheden op de website van Huawei doorlopen, dan kunt u gebruik maken van de garantie. Dit kan door uw toestel ter reparatie aan te melden bij het Service Center van Huawei. Uw toestel wordt dan bij u thuis opgehaald en na de reparatie weer naar u geretourneerd.
LG garantie en reparatie
Op alle toestellen van LG geldt 2 jaar fabrieksgarantie en op alle accessoires 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden die niet met een softwareupdate of een reset verholpen kunnen worden en u heeft alle product ondersteuningsmogelijkheden op de website van LG doorlopen, dan kunt u gebruik maken van de garantie. Dit kan door uw toestel ter reparatie aan te melden bij het Service Center van LG. Uw toestel wordt dan bij u thuis opgehaald en na de reparatie weer naar u geretourneerd.
Microsoft garantie en reparatie
Op alle toestellen van Microsoft geldt 2 jaar fabrieksgarantie en 6 maanden op accu's en accessoires. Mocht u in deze periode problemen ondervinden met uw toestel kunt u eerst de products ondersteuningspagina van uw toestel op de website van Microsoft raadplegen. In veel gevallen is hier een juiste oplossing te vinden voor uw probleem. Door middel van een update via 'Microsoft Updater' op de website is het vaak mogelijk om uw Microsoft product weer goed werkend te krijgen.
Motorola garantie en reparatie
Op alle toestellen van Motorola geldt 2 jaar fabrieksgarantie en op alle accessoires 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden die niet met een softwareupdate of een reset verholpen kunnen worden en u heeft alle product ondersteuningsmogelijkheden op de website van Motorola doorlopen, dan kunt u gebruik maken van de garantie. Dit kan door uw toestel ter reparatie aan te melden bij het Service Center van Motorola. Uw toestel wordt dan bij u thuis opgehaald en na de reparatie weer naar u geretourneerd.
Nokia garantie en reparatie
Op alle toestellen van Nokia geldt 2 jaar fabrieksgarantie en 6 maanden op accu's en accessoires. Mocht u in deze periode problemen ondervinden met uw toestel kunt u eerst de products ondersteuningspagina van uw toestel op de website van Nokia raadplegen. In veel gevallen is hier een juiste oplossing te vinden voor uw probleem. Door middel van een update via 'Nokia Updater' op de website is het vaak mogelijk om uw Nokia product weer goed werkend te krijgen.
Wanneer dit niet heeft geholpen en het probleem blijft bestaan kunt u contact opnemen met het Nokia Repaircenter. Dit kan via de website Nokia Online Repair.

Samsung garantie en reparatie
Op alle toestellen van Samsung is 2 jaar fabrieksgarantie van toespassing en op accessoires 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden kunt u eerst de website van Samsung raadplegen. In veel gevallen is hier een juiste oplossing te vinden voor uw probleem. Via een software-update of een hard-reset is het vaak mogelijk om uw Samsung product weer goed werkend te krijgen. Mocht dit niet hebben geholpen kunt u nog altijd gebruik maken van de garantie. Dit kan door uw toestel ter reparatie aan te melden bij het Service Center van Samsung. Uw toestel wordt dan bij u thuis opgehaald en na de reparatie weer naar u geretourneerd.
Sony garantie en reparatie
Op alle toestellen van Sony is 2 jaar fabrieksgarantie van toespassing en op accessoires 6 maanden. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden kunt u eerst de website van Sony raadplegen. In veel gevallen is hier een juiste oplossing te vinden voor uw probleem. Via een software-update van Sony of een hard-reset is het vaak mogelijk om uw Sony product weer goed werkend te krijgen. Mocht dit niet hebben geholpen kunt u nog altijd gebruik maken van de garantie. Dit kan door uw toestel ter reparatie aan te melden bij het Service Center van Sony. Uw toestel wordt dan bij u thuis opgehaald en na de reparatie weer naar u geretourneerd.
Garantie en reparatie van Overige merken en Accessoires
Op alle telefoons en tablets van Midimedia.nl is 2 jaar fabrieksgarantie van toepassing en op alle accessoires 6 maanden, tenzij door de fabrikant anders wordt vermeld. Alle mogelijke reparaties welke binnen de hiervoor genoemde garantietermijnen vallen worden kostenloos uitgevoerd exclusief alle verzendkosten, mits er geen val-, stoot-, vocht- en/of waterschade wordt geconstateerd door het reparatiebedrijf. Indien het product niet onder de garantie valt, zoals eerder vermelde omstandigheden, worden de onderzoekskosten voor u in rekening gebracht. Deze variëren tussen de 30 en 50 Euro, afhankelijk van het merk. Of er een defect onder de garantie valt wordt altijd bepaald de door de fabrikant aangewezen Service Center. De fabrikant en de daarbij behorende informatie voor het aanmelden van uw defect apparaat kunt u vinden door op de link hieronder te klikken. Ook kunt u contact opnemen met Midimedia via 06-58886054 op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur, of via de e-mail. Indien noodzakelijk, kunt u aan de hand van dit gesprek uw apparaat ter reparatie bij één van de servicecentra aanbieden.